VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:30
Program seminara:
I. Mobilno orijentirane web stranice, Ivo Novak, Degordian
• Mobile trendovi
• Što je Google Mobilegeddon?
• Mobile optimizirane web stranice
• Responsive i adaptive web dizajn
• Kada raditi mobilne aplikacije?
II. Implementacija mobilnih kanala u mobilnu strategiju, Vedran Petranović, Advans
• Izrada mobilne strategije
• Kada koristiti koje mobilne kanale?
• U kojim slučajevima nikako ne koristiti mobilno oglašavanje?
• Način zakupa mobilnih kanala
• Mogućnosti mobilnog targetiranja
• Koja se kreativna rješenja koriste u kojim mobilnim kanalima?
• Prednosti i mane mobilnog oglašavanja
III. Mobilno oglašavanje na Google-u, Boris Zatezalo, Degordian
• Kako doći do korisnika kada surfaju na mobilnim uređajima?
• Razumijevanje različitih tipova oglasa koji se mogu obraditi na mobilnim uređajima
• Koje vrste oglasa postoje?
• Kako targetirati?
• Zaključci s najveće svjetske konferencije Web summita u Dublinu
IV. Mobilno oglašavanje na društvenim mrežama, Anja Šunjić, Akcija
• Zašto oglašavanje na društvenim mrežama treba prilagoditi mobilnim platformama (mobile VS desktop)?
• Kako i kakve oglase kreirati za mobilno oglašavanje na Facebooku?
• Kako i kakve oglase kreirati za mobilno oglašavanje na Instagramu?
• Na što treba paziti kod mobilnog oglašavanja na društvenim mrežama?
• "Tips and tricks" za optimizaciju oglasa
V. Real Time Bidding (RTB), Siniša Kravaršćan, AdCumulus
• Osnove mehanizma Real Time Bidding
• Usporedba klasičnog oglašavanja i RTB-a
• Očekivanja i trendovi za 2016.
• Uvod u retargeting
• Praktični primjeri retargetinga iz prakse
• Kako pametno targetirati krajnje korisnike?
Predavači: Ivo Novak, Vedran Petranović, Boris Zatezalo, Ana Šunjić, Siniša Kravaršćan
Vrijeme održavanja: četvrtak, 24.3.2016. od 9:00 do 16:30
Lokacija: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Link: http://mapaznanja.hr/hr/poslovne-edukacije/otvoreni-seminari/mobilni-marketing,452.html