Danas: Srijeda, 23.09.2020.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Rujan 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

SEO-Optimizacija web stranica za tražilice


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hypo Expo XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00

SEO (Search Engine Optimization) je skup uputa, tehnika i metoda kojima je zadaća poboljšati poziciju web stranica na Internet tražilicama poput Googlea, Yahooa ili Binga. Cilj optimizacije je povećati posjećenost web stranice s tražilica na način da se stranice prikažu u vrhu rezultata pretraživanja i ostvare znatno veću posjećenost, a time i veću komercijalnu korist.

Sadržaj seminara:
•Što je SEO?
•Pozicija na pretraživačima
•Relevantan web
•Utjecaj web servera na SEO
•Identifikacija ključnih riječi
•Pozicija weba u odnosu na konkurenciju
•Reputacija linka i popularnost
•Neindeksirane dinamičke stranice
•Alati za SEO i metode
•Social networking i link building
•Uvod u Google oglašavanje (AdWords)
•HTML5 i web semantika te veza sa SEO principima

Cilj seminara:
Specijalistički seminar je namijenjen osobama koje se bave razvojem i dizajnom web stranica, ali i svima koji posluju i prisutni su na Internetu te žele povećati vidljivost i doseg svojih stranica. Naučit ćete kako ispravno opisivati web stranice da ih pretraživači samo znaju indeksirati i upoznati alate s kojima možete utvrditi i povećati vidljivost web sitea na Internetu. Istovremeno, upoznat ćemo vas s opasnostima krivog korištenja i zamki koje mogu naštetiti stranici i reputaciji proizvoda i usluga koje pružate.

Predavači:
Vibor Cipan je danas uspješan direktor UX Passion-a, gdje sa svojim agilnim timom klijentima poput Vodafone-a, T-Mobile-a, Microsofta, RealNetworksa, RIM-a, World Economic Foruma, Vlade SAD-a i Europske unije pomaže ostvariti tržišnu i organizacijsku vrijednost i prednost korištenjem novih medija i tehnologija. Čest je i pozvan govornik te predavač na domaćim i inozemnim konferencijama, autor knjige o dizajnu korisničkih iskustava na bogatim web-platformama te aktivan bloger i twitteraš. Nakon studija fizike na zagrebačkom PMF-u odlazi na postdiplomski studij Leading, Innovation and Change u Velikoj Britaniji. Još tijekom studija aktivno surađuje s lokalnim uredom Microsofta Hrvatska kao project manager i kasnije kao Student Partners Lead. Kasnije karijeru nastavlja graditi kao ekspert za korisnička i servisna iskustva u najvećem Microsoftovom razvojnom i istraživačkom centru u Europi u Kopenhagenu, gdje stječe neprocjenjiva iskustva. Tijekom 2009. vraća se u domovinu i pokreće s kolegama UX Passion, prvu domaću full – service user experience tvrtku koja je specijalizirana za konceptualizaciju, razvoj i dizajn fascinantnih korisničkih i servisnih iskustava na web, desktop, mobilnim i društvenim platformama.

Siniša Gavrilović je samostalni SEO specijalist i konzultant iz Zagreba s desetogodišnjim iskustvom u području internetskog marketinga s posebnim naglaskom na optimizaciju za tražilice (SEO). Često citiran od strane medija, priznat je kao autoritet u polju prilagodbe CMS sustava, rješavanja problema duplog sadržaja, uspostave pravilnog link flow-a i brzog indeksiranja. Educirao je velik broj novinara u redakciji 24sata Digital, a kroz program web edukacije surađivao je s tvrtkama kao što su Privredna banka Zagreb (PBZ), Hrvatska poštanska banka (HPB), T-Com, T-Mobile, Njuskalo.hr, Monitor.hr. Siniša ima snažno razvijenu intuiciju, što ga svrstava među one stručnjake koji brzo uočavaju i koriste nove trendove. Njegova kombinacija demistifikacije složenih pitanja uz osobit pogled na web čini ga posebno zanimljivim govornikom. Njegovi nastupi na konferencijama uvijek su visoko ocijenjeni, a jedan je od TOP5 predavača poznate konferencije Web::Strategija.

Ciljana skupina polaznika:
Voditelji marketinga, zaposlenici u marketinškim agencijama i marketinškim odjelima tvrtaka, web poduzetnici, urednici Internet portala te web programeri i dizajneri. Seminar je vrlo koristan i za vlasnike malih i srednjih tvrtaka koji žele bolje razumjeti način na koji se njihove usluge i proizvodi pojavljuju u Internet tražilicama, koji čimbenici utječu na pozicioniranje te kako se to može značajno poboljšati, odnosno što trebaju očekivati od ljudi koji im održavaju web.

Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.

Kotizacija:
Redovita cijena seminara iznosi 1.590,00 kn+PDV.
Promotivna cijena za uplate do 17. listopada iznosi 1.390,00 kn+PDV.


Link:

Kalendar evenata za Rujan 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  •  
  •  
  •  
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2332
  • Agencije - 65
  • Tvrtke - 108
  • Mediji - 12