VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00
SEO (engl. search engine optimization) optimizacija stranica za tražilice je postupak poboljšanja vidljivosti web stranice na "prirodnim" ili ne-plaćenim "organskim" rezultatima. Cilj SEO optimizacije je postizanje bolje vidljivosti na tražilicama radi ostvarivanja kvalitetnog prometa ka našim web stranicama.
Razlikuje se od plaćenih rezultata na tražilici (AdWords sustav) tako što oglašivač u slučaju da ima organske, prirodne rezultate nikad ne plaća za klikove koji mu dovode prirodne, organske posjete.
Postizanje organske, prirodne vidljivosti na tražilicama bazično je teži i dugotrajniji postupak od direktne kupovine pozicija na tražilici kroz plaćene oglase, poput onih unutar sustava AdWords. Svaka web stranica "ima pravo" na određeni broj "besplatnih" posjeta s tražilica. Njihov broj ponajprije ovisi o kvaliteti stranice i provedenoj SEO optimizaciji.
Iako sama SEO optimizacija nije niti lagan niti brz postupak jednom kada neki web dosegne prirodne organske rezultate za relevantne ključne riječi, može očekivati i značajan rast broja posjeta koje neće direktno plaćati tražilicama.
Seminar će vam pomoći lakše razumjeti što je sve uključeno u SEO optimizaciju. Saznat ćete kako utjecati na tražilice da bi vaše rezultate pogurale prema vrhu. U prvom dijelu seminara naučit ćete što je sve potrebno napraviti na samoj stranici s tehničkog i konceptualnog dijela, a drugi dio seminara govorit će o Off site SEO metodama poput link buildinga i utjecaju drugih stranica na naše organske, prirodne pozicije.
Namjena
Svima koji žele poboljšati svoju vidljivost na tražilici Google i time povećati broj posjeta na svojoj web stranici.
Način realizacije
Predavanje s PP prezentacijom.
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
• Osnovni SEO koncepti (Google SEO start guide)
• Pozicioniranje na tražilicama
• Prednosti dobrih SEO pozicija
• Ključni čimbenici pretraga
• On site i Off site SEO optimizacija
• Istraživanje ključnih riječi
• Izbor i evaluacija ključnih riječi
• Ažuriranje stranica i layout
• Meta Tagovi
• Mape stranica
• Alati (Google Webmaster Tools, All in One SEO pack)
• Pozicioniranje
• Vanjski i unutarnji linkovi
• Zakoni i druge smjernice
•
Predavač
Siniša Gavrilović je stručnjak internetskog marketinga s 14 godina iskustva u poslovima on line promocije i prodaje. Izvrsno poznaje sve kanale internetskog marketinga o čemu svjedoče i brojne nagrade koje je kao predavač osvajao na raznim tematskim konferencijama, ali i poslovni rezultati njegovih klijenata kojima svakodnevno pomaže u poslovima SEO optimizacije i web promocije. Njegova kombinacija brze demistifikacije složenih pitanja uz osobit pogled na web čini ga i zanimljivim govornikom.
Educirao je veliki broj novinara u redakciji 24sata Digital, a kroz programe edukacija surađivao je s tvrtkama poput Privredna banka Zagreb (PBZ), Hrvatska poštanska banka (HPB), T-Com, T-Mobile, Njuškalo.hr, Monitor.hr.
Siniša je i vlasnik obrta za računalne i srodne djelatnosti Trenutak.hr, male obiteljske tvrtke koja već osam godina odrađuje poslove SEO analiza i izrade strateških smjernica za velike portale poput 24sata.hr, Njuškalo.hr.
O nastupu na Internetu i pravilnom korištenju kanala internetskog marketinga savjetuje tvrtke poput CroatiaAirlinesa, Ilirija Hotela ali i obiteljskih tvrtki poput podova Galeković. Kvalitetu njegovog rada prepoznali su i portali u regiji pa je svojim radom pomogao organskom rastu stranica Bolha, danas najpopularnijeg slovenskog oglasnika, ali i portala po Srbiji poput Navidiku.rs i mnogih drugih.
Vrijeme
Četvrtak, 12.3.2015. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.
Link: http://mapaznanja.hr/hr/poslovne-edukacije/otvoreni-seminari/seo-optimizacija-web-stranica-za-trazilice,315.html#prijava