Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Travanj 2021.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

SMM – Marketing na društvenim mrežama


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hypo Expo XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 23.02.2012 do 24.02.2012

Marketing na internetskim društvenim mrežama (Social Media Marketing – SMM) oblik je internetskog marketinga koji korisnicima društvenih mreža prenosi ciljanu marketinšku poruku. Svjetski su marketinški stručnjaci odavno prepoznali društvene mreže kao mjesta virtualnog susreta potencijalnih klijenata s porukama koje im se ciljano mogu slati. Tvrtke svojim svakodnevnim sudjelovanjem u aktivnostima na društvenim mrežama osnažuju svoj vizualni identitet, stvaraju povjerenje i bliskost, te aktivno komuniciraju s ostalim korisnicima, što u konačnici vodi do veće posjećenosti web stanice, boljeg smještaja na tražilicama, kao i do povjerenja kupaca.

Kako se snaći u tome, kako uspješno poslovati i kako od društvenih mreža napraviti moćnog saveznika naučit ćete na seminaru SMM – Marketing na društvenim mrežama.

Sadržaj seminara – (23. veljače):
- Korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe: Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube, Blog
- Kako su društvene mreže unijele novu paradigmu u marketing
- Usporedba klasičnog i online načina komunikacije na društvenim mrežama
- Iskoristite rastući trend društvenih mreža za uspješno poslovanje
- Kako započeti svoju aktivnost na društvenim mrežema
- Kako upravljati svojim ’social’ pristupom
- Kako koristiti YouTube za viralni marketing
- Kako se korištenje društvenih mreža odražava na poslovanje – od mikro poduzetnika do multinacionalnih korporacija
- Mobilni marketing ili novi fenomen: SOLOMO
- Krizno komuniciranje i community management
- Izgradnja i razvoj branda na Internetu
 
Sadržaj seminara –  radionica (24. veljače):
- Utjecaj mobilnog Interneta na svakodnevno poslovanje
- Malim Tweeterom do velikih problema (Iran, Haiti)
- Krizno online komuniciranje
- Korištenje društvenih mreža u PR svrhe
- Kako optimalno komunicirati s novim medijima
- Poslovno korištenje Facebooka
- LinkedIn: što je LinkedIn i koja je korist od LinkedIna za pojedinu djelatnost
 
Prvi dan polaznici će saznati koje su najsnažnije rastuće društvene mreže, kako se koja od njih i u koju svrhu koristi te gdje bi njihova tvrtka mogla imati najveće koristi ispravnim korištenjem društvenih mreža. Pripremite se dok je još vrijeme. Drugi dan, na radionicama za Facebook i Twitter polaznici će naučiti kako kreirati profil, page, event i oglas pomoću Facebooka, kako koristiti Twitter kao Customer service te upravljati real time online komunikacijom (kreiranje profila i učenje koji #tagovi, kada i kako).

Cilj seminara je polaznike naučiti koja je društvena mreža za njih optimalna, kako će na njoj postići najbolje rezultate, kako mjeriti povratne efekte marketinške aktivnosti na društvenim mrežama te kako aktivnosti koje rade na društvenim mrežama mogu kapitalizirati. Sve to naučit će koristeći besplatno dostupne alate na Internetu za koje možda nisu ili jesu čuli, ali ih do sada nisu znali koristiti.

Predavači:
Damir Podhorski diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Šest godina aktivno radi u vlastitoj tvrtki, u početku kao developer web aplikacija, a kasnije i kao voditelj projekata. Svoje bogato iskustvo u Internet marketingu stekao je kroz aktivno sudjelovanje u nizu projekata kojima je osobno upravljao. Za svoje klijente vodi promotivne kampanje na Internetu koje uključuju oglašavanje na tražilicima (SEM), oglašavanje na socijalnim mrežama (Facebook), te kontekstualno oglašavanje (Etarget). Održao je velik broj seminara na temu Internet marketinga i on line trgovine.

Miroslav Varga diplomirao je na Fakultetu strojarstva i brodogradnje u Zagrebu 1985. godine. Radio je u nizu tvrtaka na različitim poslovima – od projektiranja do prodaje i održavanja. Cijeli svoj život fasciniran je računalima i njihovim mogućnostima. Ima iskustva u radu s CAD/CAM aplikacijama, matematičkim i web aplikacijama. Apsolvirao je dva poslijediplomska studija i radi kao SEM u tvrtki Escape d.o.o. iz Osijeka. Svoje bogato iskustvo povezao je uz Internet poglavito u područjima integriranja online i offline odziva internetskih marketinških kampanja. Miroslav je za svoja rješenja na 4. i 8. WEB::Strategiji osvojio Zlatne nagrade Web::Strategije (kategorija: Zlatna web marketing kampanja za 2008. godinu i WEB poslovanje u 2010). Miroslav je jedini hrvatski oglašivač s dvije zlatne nagrade. Nositelj je tri Google certifikata u području oglašavanja (GAF, GSAA) i mjerenja povratnih podataka (GAIQ).

Joško Oršulić suosnivač je agencije Drap – prve tvrtke koja se u Hrvatskoj od 2008. godine specijalizirala za izradu aplikacija i igrica na Facebooku. Inovativnim primjenama tehnologije u marketingu agencija je postala višestruko nagrađivana, od zlatne Effie nagrade za kampanju “Životinjsko carstvo na Facebooku” 2010. godine, do nekoliko nagrada Web::Strategije za različite kampanje. Edukacijsko djelovanje započeo je još kao student, 1995. godine predavanjem o kriptografskoj zaštiti podataka na Danima otvorenih računarskih sustava u organizaciji Hrvatske udruge korisnika otvorenih sustava (HrOpen). Ta suradnja nastavljena je i sljedećih godina nizom predavanja i radionica iz područja informacijske sigurnosti. Nakon diplome na Fakultetu elektrotehnike i računarstva tamo ostaje i raditi, baveći se sigurnošću fakultetskog IT sustava. Nastavak karijere vezan je uz konzultantsku suradnju sa Svjetskom bankom i Europskom unijom na više različitih projekata primjene informacijsko-komunikacijskih tehnologija, a nakon toga, od 2008. godine stečena znanja primjenjuje u online marketingu.

Sir Željko Riha je PR/social media konzultant i vlasnik portala/bloga o smartphone uređajima mobile-place.info te bloga www.zeljkoriha.com. PR-om i komunikacijama bavi se nekoliko godina, od čega ima iskustvo i u međunarodnim organizacijama. Bio je član žirija VIDI WEB TOP 100 natječaja u blog/community kategoriji. Trenutno se bavi komunikacijskim savjetovanjem i vodi nekoliko klijenata na području društvenih mreža i on-line komunikacija. Donedavno je radio na poziciji Internet marketing managera u tvrtki Generalturist. Godine 2010. dodijeljena mu je viteška titula HRH Princa Leonarda za diplomatske zasluge. Organizator je i predavač na mnogim seminarima i edukacijama. Član je mnogih domaćih i međunarodnih organizacija, poput Londonske diplomatske akademije, Društva za Ujedinjene narode i Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

Ciljna skupina polaznika:
Seminar i radionice namijenjene su osobama koje svoje poslovanje žele unaprijediti korištenjem društvenih mreža. Posebice se to odnosi na zaposlene u marketingu, prodaji, odnosima s klijetima ili servisnoj mreži. Čuli ste za Facebook, Twitter, LikedIn, YouTube, ali niste imali do sada ideju kako ih koristiti za unaprjeđenje poslovanja? Nakon seminara ćete sigurno znati kako napraviti najbolje za svoju tvrtku. Društvene mreže u Hrvatskoj koristi razmjerno malo tvrtaka, a prvi koji taj prostor prepoznaju, vjerojatno će najbolje proći. Banke i osiguravajuća društva tu su posebno slabo zastupljeni.

Računala nisu potrebna za učinkovito praćenje seminara.

Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.



Kalendar evenata za Travanj 2021.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  •  
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2358
  • Agencije - 65
  • Tvrtke - 108
  • Mediji - 12