Danas: Ponedjeljak, 23.11.2020.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Studeni 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

SMM – Marketing na društvenim mrežama


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hypo Expo XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 30.05.2012 do 31.05.2012

Marketing na internetskim društvenim mrežama (Social Media Marketing – SMM) oblik je internetskog marketinga koji korisnicima društvenih mreža prenosi ciljanu marketinšku poruku. Svjetski su marketinški stručnjaci odavno prepoznali društvene mreže kao mjesta virtualnog susreta potencijalnih klijenata s porukama koje im se ciljano mogu slati. Tvrtke svojim svakodnevnim sudjelovanjem u aktivnostima na društvenim mrežama osnažuju svoj vizualni identitet, stvaraju povjerenje i bliskost, te aktivno komuniciraju s ostalim korisnicima, što u konačnici vodi do veće posjećenosti web stanice, boljeg smještaja na tražilicama, kao i do povjerenja kupaca.

Kako se snaći u tome, kako uspješno poslovati i kako od društvenih mreža napraviti moćnog saveznika naučit ćete na seminaru SMM – Marketing na društvenim mrežama.

Sadržaj seminara (30. svibnja):
•    Korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe: Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube, Blog
•    Kako su društvene mreže unijele novu paradigmu u marketing
•    Usporedba klasičnog i online načina komunikacije na društvenim mrežama
•    Iskoristite rastući trend društvenih mreža za uspješno poslovanje
•    Kako započeti svoju aktivnost na društvenim mrežema
•    Kako upravljati svojim ’social’ pristupom
•    Kako koristiti YouTube za viralni marketing
•    Kako se korištenje društvenih mreža odražava na poslovanje – od mikro poduzetnika do multinacionalnih korporacija
•    Mobilni marketing ili novi fenomen: SOLOMO
•    Krizno komuniciranje i community management
•    Izgradnja i razvoj branda na Internetu
•    Google+ osnove
•    postavljanje i pravilna konfiguracija Google+ računa
•    Google+ krugovi, upravljanje grupama
•    stream komunikacija u Google+
•    Google Hangouts
•    dodavanje fotografija i videa na Google+
•    integracija Facebook i Twitter stream-a na Google+
•    primjeri uspješne prakse Google+

Sadržaj seminara – radionica (31. svibnja):
•    Utjecaj mobilnog Interneta na svakodnevno poslovanje
•    Malim Tweeterom do velikih problema (Iran, Haiti)
•    Krizno online komuniciranje
•    Korištenje društvenih mreža u PR svrhe
•    Kako optimalno komunicirati s novim medijima
•    Poslovno korištenje Facebooka
•    LinkedIn: što je LinkedIn i koja je korist od LinkedIna za pojedinu djelatnost

Prvi dan polaznici će saznati koje su najsnažnije rastuće društvene mreže, kako se koja od njih i u koju svrhu koristi te gdje bi njihova tvrtka mogla imati najveće koristi ispravnim korištenjem društvenih mreža. Pripremite se dok je još vrijeme. Drugi dan, na radionicama za Facebook i Twitter polaznici će naučiti kako kreirati profil, page, event i oglas pomoću Facebooka, kako koristiti Twitter kao Customer service te upravljati real time online komunikacijom (kreiranje profila i učenje koji #tagovi, kada i kako).

Cilj seminara:
Polaznike naučiti koja je društvena mreža za njih optimalna, kako će na njoj postići najbolje rezultate, kako mjeriti povratne efekte marketinške aktivnosti na društvenim mrežama te kako aktivnosti koje rade na društvenim mrežama mogu kapitalizirati. Sve to naučit će koristeći besplatno dostupne alate na Internetu za koje možda nisu ili jesu čuli, ali ih do sada nisu znali koristiti.

Predavači:
Vibor Cipan je danas uspješan direktor UX Passion-a, gdje sa svojim agilnim timom klijentima poput Vodafone-a, T-Mobile-a, Microsofta, RealNetworksa, RIM-a, World Economic Foruma, Vlade SAD-a i Europske unije pomaže ostvariti tržišnu i organizacijsku vrijednost i prednost korištenjem novih medija i tehnologija. Čest je i pozvan govornik te predavač na domaćim i inozemnim konferencijama, autor knjige o dizajnu korisničkih iskustava na bogatim web-platformama te aktivan bloger i twitteraš. Nakon studija fizike na zagrebačkom PMF-u odlazi na postdiplomski studij Leading, Innovation and Change. Još tijekom studija aktivno surađuje s lokalnim uredom Microsofta Hrvatska kao project manager i kasnije kao Student Partners Lead. Kasnije karijeru nastavlja graditi kao ekspert za korisnička i servisna iskustva u najvećem Microsoftovom razvojnom i istraživačkom centru u Europi u Kopenhagenu, gdje stječe neprocjenjiva iskustva. Tijekom 2009. vraća se u domovinu i pokreće s kolegama FatDUX, prvu domaću full – service user experience tvrtku koja je specijalizirana za konceptualizaciju, razvoj i dizajn fascinantnih korisničkih i servisnih iskustava na web, desktop i mobilnim platformama.

Siniša Gavrilović je samostalni SEO specijalist i konzultant iz Zagreba s desetogodišnjim iskustvom u području internetskog marketinga s posebnim naglaskom na optimizaciju za tražilice (SEO). Često citiran od strane medija, priznat je kao autoritet u polju prilagodbe CMS sustava, rješavanja problema duplog sadržaja, uspostave pravilnog link flow-a i brzog indeksiranja. Educirao je velik broj novinara u redakciji 24sata Digital, a kroz program web edukacije surađivao je s tvrtkama kao što su Privredna banka Zagreb (PBZ), Hrvatska poštanska banka (HPB), T-Com, T-Mobile, Njuskalo.hr, Monitor.hr. Siniša ima snažno razvijenu intuiciju, što ga svrstava među one stručnjake koji brzo uočavaju i koriste nove trendove. Njegova kombinacija demistifikacije složenih pitanja uz osobit pogled na web čini ga posebno zanimljivim govornikom. Njegovi nastupi na konferencijama uvijek su visoko ocijenjeni, a jedan je od TOP5 predavača poznate konferencije Web::Strategija.

Davor Runje je zajedno s Joškom Oršulićem 2008. godine osnovao Drap d.o.o. - prvu tvrtku u Hrvatskoj specijaliziranu za izradu aplikacija i igrica na Facebooku. Zadnje tri godine producirao je pedesetak aplikacija za Facebook, od čega su četiri bile hitovi sa šesteroznamenkastim brojem korisnika. Dobitnik je zlatne Effie 2010 nagrade za kampanju “Životinjsko carstvo na Facebooku”. Ista kampanja osvojila je zlatnu nagradu Web::Strategije u kategoriji Web marketing kampanja 2010, a u istoj kategoriji zlato je osvojila i kampanja “Afrika 2010″. Svoju internetsko-poduzetničku karijeru Davor je započeo 1998., kada je zajedno s grupom kolega s FER-a osnovao Playmedia Systems i izbacio na svjetsko tržište MP3 engine AMP - jednu od ključnih tehnologija kojima je pokrenuta revolucija u internetskoj glazbi. Uspjeh AMP-a širom mu je otvorio vrata Silicijske doline, gdje je dao ključan doprinos razvoju popularnog internetskog servisa za razmjenu glazbe Napster. Nakon sudskog zatvaranja Napstera, započinje rad na bihevioralnoj teoriji algoritama i njezinim primjenama u analizi kriptografskih protokola s Deanom Rosenzweigom, te ga nastavlja u Microsoft Researchu u Redmondu. Dobitnik je Phoenix & SSCLI nagrade Microsoft Researcha za svoj rad na programiranju višejezgrenih/višeprocesorskih platformi. Autor je 15-ak radova iz teorijskog računalstva i jednog američkog patenta.

Sir Željko Riha je PR/social media konzultant i vlasnik portala/bloga o smartphone uređajima mobile-place.info te bloga www.zeljkoriha.com. PR-om i komunikacijama bavi se nekoliko godina, od čega ima iskustvo i u međunarodnim organizacijama. Bio je član žirija VIDI WEB TOP 100 natječaja u blog/community kategoriji. Trenutno se bavi komunikacijskim savjetovanjem i vodi nekoliko klijenata na području društvenih mreža i on-line komunikacija. Donedavno je radio na poziciji Internet marketing managera u tvrtki Generalturist. Godine 2010. dodijeljena mu je viteška titula HRH Princa Leonarda za diplomatske zasluge. Organizator je i predavač na mnogim seminarima i edukacijama. Član je mnogih domaćih i međunarodnih organizacija, poput Londonske diplomatske akademije, Društva za Ujedinjene narode i Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

Ciljna skupina polaznika:
Seminar i radionice namijenjene su osobama koje svoje poslovanje žele unaprijediti korištenjem društvenih mreža. Posebice se to odnosi na zaposlene u marketingu, prodaji, odnosima s klijetima ili servisnoj mreži. Čuli ste za Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, ali niste imali do sada ideju kako ih koristiti za unaprjeđenje poslovanja? Nakon seminara ćete sigurno znati kako napraviti najbolje za svoju tvrtku. Društvene mreže u Hrvatskoj koristi razmjerno malo tvrtaka, a prvi koji taj prostor prepoznaju, vjerojatno će najbolje proći. Banke i osiguravajuća društva tu su posebno slabo zastupljeni.

Računala nisu potrebna za učinkovito praćenje seminara.

Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.


Link:

Kalendar evenata za Studeni 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2341
  • Agencije - 65
  • Tvrtke - 108
  • Mediji - 12