VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hypo Expo XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 04.04.2013 do 05.04.2013
Marketing na internetskim društvenim mrežama (Social Media Marketing – SMM) oblik je internetskog marketinga koji korisnicima društvenih mreža prenosi ciljanu marketinšku poruku. Svjetski su marketinški stručnjaci odavno prepoznali društvene mreže kao mjesta virtualnog susreta potencijalnih klijenata s porukama koje im se ciljano mogu slati. Tvrtke svojim svakodnevnim sudjelovanjem u aktivnostima na društvenim mrežama osnažuju svoj vizualni identitet, stvaraju povjerenje i bliskost, te aktivno komuniciraju s ostalim korisnicima, što u konačnici vodi do veće posjećenosti web stanice, boljeg smještaja na tražilicama, kao i do povjerenja kupaca.
Kako se snaći u tome, kako uspješno poslovati i kako od društvenih mreža napraviti moćnog saveznika naučit ćete na seminaru SMM – Marketing na društvenim mrežama.
Sadržaj seminara (4. travnja):
• Korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe: Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube, Blog
• Kako su društvene mreže unijele novu paradigmu u marketing
• Usporedba klasičnog i online načina komunikacije na društvenim mrežama
• Iskoristite rastući trend društvenih mreža za uspješno poslovanje
• Kako započeti svoju aktivnost na društvenim mrežema
• Kako upravljati svojim ’social’ pristupom
• Kako koristiti YouTube za viralni marketing
• Kako se korištenje društvenih mreža odražava na poslovanje – od mikro poduzetnika do multinacionalnih korporacija
• Mobilni marketing ili novi fenomen: SOLOMO
• Krizno komuniciranje i community management
• Izgradnja i razvoj branda na Internetu
• Google+ osnove
• postavljanje i pravilna konfiguracija Google+ računa
• Google+ krugovi, upravljanje grupama
• stream komunikacija u Google+
• Google Hangouts
• dodavanje fotografija i videa na Google+
• integracija Facebook i Twitter stream-a na Google+
• primjeri uspješne prakse Google+
Sadržaj seminara – radionica (5. travnja):
• Utjecaj mobilnog Interneta na svakodnevno poslovanje
• Malim Tweeterom do velikih problema (Iran, Haiti)
• Krizno online komuniciranje
• Korištenje društvenih mreža u PR svrhe
• Kako optimalno komunicirati s novim medijima
• Poslovno korištenje Facebooka
• LinkedIn: što je LinkedIn i koja je korist od LinkedIna za pojedinu djelatnost
Prvi dan polaznici će saznati koje su najsnažnije rastuće društvene mreže, kako se koja od njih i u koju svrhu koristi te gdje bi njihova tvrtka mogla imati najveće koristi ispravnim korištenjem društvenih mreža. Pripremite se dok je još vrijeme. Drugi dan, na radionicama za Facebook i Twitter polaznici će naučiti kako kreirati profil, page, event i oglas pomoću Facebooka, kako koristiti Twitter kao Customer service te upravljati real time online komunikacijom (kreiranje profila i učenje koji #tagovi, kada i kako).
Cilj seminara je polaznike naučiti koja je društvena mreža za njih optimalna, kako će na njoj postići najbolje rezultate, kako mjeriti povratne efekte marketinške aktivnosti na društvenim mrežama te kako aktivnosti koje rade na društvenim mrežama mogu kapitalizirati. Sve to naučit će koristeći besplatno dostupne alate na Internetu za koje možda nisu ili jesu čuli, ali ih do sada nisu znali koristiti.
Specijalistički seminar 'SMM - Marketing na društvenim mrežama' prvi je modul specijalističkog programa 'Community manager Akademija' koji se sastoji od ukupno 3 modula trajanja 60 školskih sati. Moduli se sastoje od dvodnevnih predavanja u trajanju od 20 školskih sati, i moguće ih je upisati pojedinačno.
Više o programu 'Community manager Akademija'
www.mirakul.hr/edukacijski-centar/akademija/eu-akademija
Predavači:
Ana Penović je suvlasnica tvrtke Jasno&Glasno, prvih deset profesionalnih godina je posvetila informatičkom novinarstvu te iz prvog reda promatrala razvoj telekomunikacijske i informatičke industrije koje danas na naš život, posao i zabavu utječu više no ijedna druga. Dvije godine nakon uspješnog lansiranja jedinog hrvatskog tehnološkog lifestyle magazina Plan B koji o važnosti weba, društvenih mreža i digitalne prisutnosti sustavno piše od 2007. naovamo, sa Borisom Ličinom Borjom pokreće tvrtku Jasno&Glasno, prvu specijaliziranu community i content menadžment agenciju. U protekle četiri godine Jasno&Glasno se etabliralo kao jedna od rijetkih domaćih tvrtki koja uspješno osmišljava i brine se o cjelovitim digitalnim identitetima, te online prisutnosti niza uglednih domaćih i inozemnih kompanija.
Milica Cetinić je account i community menadžerica u tvrtki Jasno & Glasno. Nakon završenog studija novinarstva, specijalizirala se za područje informacijskih i komunikacijskih tehnologija, te ekološke teme. Kao novinarka je surađivala sa informatičkim magazinom PC Chip, telekomunikacijskim magazinom Moj Moby, a bila je glavna urednica naslovnice popularnog internetskog projekta MojBlog te urednica, novinarka i community menadžerica portala Zelena energija. Milica je o zelenim tehnologijama, ekološkoj problematici i energetskim temama pisala redovitu kolumnu u magazinu Plan B i u istoimenom web magazinu na tportalu. U proteklih desetak godina, Milica se bavila sustavnom promocijom iznimnih pojedinaca i projekata na hrvatskom i regionalnim online tržištima, a u posljednje tri godine za klijente tvrtke Jasno & Glasno osmišljava cjelovite strategije digitalne prisutnosti – od komunikacijske i content strategije do strategije nastupa na društvenim mrežama. Edukacijom studenata, community menadžera, kao i djelatnika u marketinškim i komunikacijskim odjelima tvrtki i institucija, Milica se bavi od 2010. godine.
Sandra Bencun magistra je komunikologije i u tvrtki Jasno&Glasno radi kao account managerica za odnose s javnošću te community managerica. Proteklih godina Sandra je sudjelovala u nizu raznovrsnih nacionalnih i europskih projekata, među kojima su Simpozij Mediji na drukčiji način, Weekend Media Festival, Festival europske kratke priče, Dani hrvatskog filma, Advancing Performing Arts Project – Performing Europe i mnogi drugi. Uz neupitnu ekspertizu u području inovativnih komunikacijskih i organizacijskih projekata, Sandra je i vrsna novinarka i urednica, specijalizirana za područja odnosa s javnošću, kriznog komuniciranja, community managementa te sinergiju između komunikacijskih i društveno-mrežnih aktivnosti tvrtaka i pojedinaca. Zahvaljujući jedinstvenom uvidu u područje djelovanja odnosna s javnošću s jedne, i specifičnih community management aktivnosti s druge strane, Sandra za klijente Jasno&Glasno osmišljava zaokružene komunikacijske, te content i community management strategije. Među klijentima o čijem se online životu Sandra brine su Hrvatski Telekom, HBO Adria, Keter Air Telekom, Nokia Siemens Networks, Nestle i druge.
Siniša Gavrilović je samostalni SEO specijalist i konzultant iz Zagreba s desetogodišnjim iskustvom u području internetskog marketinga s posebnim naglaskom na optimizaciju za tražilice (SEO). Često citiran od strane medija, priznat je kao autoritet u polju prilagodbe CMS sustava, rješavanja problema duplog sadržaja, uspostave pravilnog link flow-a i brzog indeksiranja. Educirao je velik broj novinara u redakciji 24sata Digital, a kroz program web edukacije surađivao je s tvrtkama kao što su Privredna banka Zagreb (PBZ), Hrvatska poštanska banka (HPB), T-Com, T-Mobile, Njuskalo.hr, Monitor.hr. Siniša ima snažno razvijenu intuiciju, što ga svrstava među one stručnjake koji brzo uočavaju i koriste nove trendove. Njegova kombinacija demistifikacije složenih pitanja uz osobit pogled na web čini ga posebno zanimljivim govornikom. Njegovi nastupi na konferencijama uvijek su visoko ocijenjeni, a jedan je od TOP5 predavača poznate konferencije Web::Strategija.
Ciljna skupina polaznika:
Seminar i radionice namijenjene su osobama koje svoje poslovanje žele unaprijediti korištenjem društvenih mreža. Posebice se to odnosi na zaposlene u marketingu, prodaji, odnosima s klijetima ili servisnoj mreži. Čuli ste za Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, ali niste imali do sada ideju kako ih koristiti za unaprjeđenje poslovanja? Nakon seminara ćete sigurno znati kako napraviti najbolje za svoju tvrtku. Društvene mreže u Hrvatskoj koristi razmjerno malo tvrtaka, a prvi koji taj prostor prepoznaju, vjerojatno će najbolje proći. Banke i osiguravajuća društva tu su posebno slabo zastupljeni.
Računala nisu potrebna za učinkovito praćenje seminara.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Kotizacija:
Redovita cijena seminara iznosi 2.290,00+PDV.
PROMOTIVNA CIJENA za uplate do 27. ožujka iznosi 1.990,00 kn+PDV.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.
Hypo EXPO XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb, 4. i 5. travnja 2013. godine, 9:00-17:00h
Link: http://www.mirakul.hr/edukacijski-centar/seminari/edukacijski-centar/seminari/edukacijski-centar/prijavnica/