VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 (Green Gold), Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 24.10.2013 do 25.10.2013
Marketing na internetskim društvenim mrežama (Social Media Marketing – SMM) oblik je internetskog marketinga koji korisnicima društvenih mreža prenosi ciljanu marketinšku poruku. Svjetski su marketinški stručnjaci odavno prepoznali društvene mreže kao mjesta virtualnog susreta potencijalnih klijenata s porukama koje im se ciljano mogu slati. Tvrtke svojim svakodnevnim sudjelovanjem u aktivnostima na društvenim mrežama osnažuju svoj vizualni identitet, stvaraju povjerenje i bliskost, te aktivno komuniciraju s ostalim korisnicima, što u konačnici vodi do veće posjećenosti web stanice, boljeg smještaja na tražilicama, kao i do povjerenja kupaca.
Sadržaj seminara 24. listopada:
• Korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe: Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube, Blog
• Kako su društvene mreže unijele novu paradigmu u marketing
• Usporedba klasičnog i online načina komunikacije na društvenim mrežama
• Iskoristite rastući trend društvenih mreža za uspješno poslovanje
• Kako započeti svoju aktivnost na društvenim mrežama
• Kako upravljati svojim ‘social’ pristupom
• Kako koristiti YouTube za viralni marketing
• Kako se korištenje društvenih mreža odražava na poslovanje – od mikro poduzetnika do multinacionalnih korporacija
• Mobilni marketing ili novi fenomen: SOLOMO
• Krizno komuniciranje i community management
• Izgradnja i razvoj branda na Internetu
• Google+ osnove
• postavljanje i pravilna konfiguracija Google+ računa
• Google+ krugovi, upravljanje grupama
• Stream komunikacija u Google+
• Google Hangouts
• Dodavanje fotografija i videa na Google+
• Integracija Facebook i Twitter stream-a na Google+
• Primjeri uspješne prakse Google+
Sadržaj radionice 25. listopada:
• Utjecaj mobilnog Interneta na svakodnevno poslovanje
• Malim Tweeterom do velikih problema (Iran, Haiti)
• Krizno online komuniciranje
• Korištenje društvenih mreža u PR svrhe
• Kako optimalno komunicirati s novim medijima
• Poslovno korištenje Facebooka
• LinkedIn: što je LinkedIn i koja je korist od LinkedIna za pojedinu djelatnost
Voditeljice programa: Ana Penović i Milica Cetinić
Za učinkovito praćenje edukacije potrebna su računala.
Više informacija o seminaru možete pronaći na našim web stranicama.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali na predavanjima. Po završetku edukacije polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Seminar SMM-Marketing na društvenim mrežama ujedno je i prvi modul specijalističkog programa Community manager Akademija.
Kotizacija:
Redovita cijena seminara iznosi 2.290,00 kn+PDV.
Promotivna cijena za uplate do 16. listopada iznosi 1.990,00 kn+PDV.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.
Prijava:
Prijavu na seminar putem online obrasca možete izvršiti na linku niže.
Link: http://www.mirakul.hr/edukacijskicentar/prijavnica/