Danas: Nedjelja, 20.08.2017.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Kolovoz 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

SMM – Marketing na društvenim mrežama (Mirakul)


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 23.04.2015 do 24.04.2015

Marketing na internetskim društvenim mrežama (Social Media Marketing – SMM) oblik je internetskog marketinga koji korisnicima društvenih mreža prenosi ciljanu marketinšku poruku. Svjetski su marketinški stručnjaci odavno prepoznali društvene mreže kao mjesta virtualnog susreta potencijalnih klijenata s porukama koje im se ciljano mogu slati. Tvrtke svojim svakodnevnim sudjelovanjem u aktivnostima na društvenim mrežama osnažuju svoj vizualni identitet, stvaraju povjerenje i bliskost, te aktivno komuniciraju s ostalim korisnicima, što u konačnici vodi do veće posjećenosti web stanice, boljeg smještaja na tražilicama, kao i do povjerenja kupaca.

Kako se snaći u tome, kako uspješno poslovati i kako od društvenih mreža napraviti moćnog saveznika naučit ćete na seminaru SMM – Marketing na društvenim mrežama.

Sadržaj seminara (23. travnja):
•    Digitalna prisutnost i digitalno okruženje
•    Web stranica – središte digitalne prisutnost
•    Društvene mreže kao integralni dio marketinških i promotivnih aktivnosti
•    Uvod u društvene mreže
•    Upoznavanje sa zakonitostima komunikacije na društvenim mrežama
•    Kako odabrati pravu društvenu mrežu?
•    Velike društvene mreže: Facebook
•    Facebook: tko ga i kako koristi, prednosti i nedostaci (primjeri iz prakse)
•    Posao community managera – zaduženja i odgovornosti
•    Važnost poznavanja publike i aktivne komunikacije s njom
•    Velike društvene mreže: Twitter
•    Twitter: tko ga i kako koristi, prednosti i nedostaci (primjeri iz prakse)
•    Velike društvene mreže: Google+
•    Google+: tko ga i kako koristi, prednosti i nedostaci (primjeri iz prakse)

Sadržaj radionice (24. travnja):
•    Kreiranje Facebook i LinkedIn fan stranica
•    Upoznavanje sa sličnostima i razlikama pojedinih tipova fan stranica
•    Definiranje opcija koje fan stranicama stoje na raspolaganju
•    Pripremanje fan stranice za njenu objavu

Predavači: Ana Penović, Milica Cetinić, Irena Rašeta, Siniša Gavrilović

Više informacija o seminaru možete pronaći na našim web stranicama.
 
Cilj seminara:
Polaznici ovog modula steći će uvid u važnost digitalne strategije kao temeljnih smjernica za djelovanje tvrtki u dinamičnom digitalnom okruženju kao i njen društveno-mrežni element. Modul je posvećen zakonitostima komunikacije na društvenim mrežama, a posebna pažnja posvetit će se onoj najpopularnijoj – Facebooku u čiju prezentaciju je uključena i radionica. Osim Facebooka, polaznici će saznati tko i kako koristi Twitter i Google+, koje su prednosti i nedostaci ovih platformi kao i dobri primjeri iz prakse. Upoznavanje s opsegom zaduženja, znanja i vještina community managera pružit će detaljnija saznanja o marketingu na društvenim mrežama.

Za učinkovito praćenje potrebna su računala.

Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali na predavanjima. Po završetku edukacije polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.

Seminar 'SMM – Marketing na društvenim mrežama' ujedno je i 1. modul specijalističkog programa Community manager Akademija.

Community manager Akademija
Akademija će svojim polaznicima otvoriti vrata u svijet društvenih mreža objašnjavanjem svih zakonitosti koje vladaju na ovim relativno novim platformama, otkrivanjem tajni zanata kako bi po isteku akademije mogli maksimizirati svoje marketinške i PR aktivnosti, bilo da će samostalno obavljati te zadatke ili će ih provoditi u suradnji s profesionalcima zaposlenim u agencijama specijaliziranim za ovu djelatnost.

Pregled programa po modulima:
MODUL 1: SMM – Marketing na društvenim mrežama
MODUL 2: Strategija nastupa na društvenim mrežama
MODUL 3: Napredno korištenje društvenih mreža

FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold
23. i 24. travnja 2015. godine, 9.00-17.00 h

Kotizacija:
Redovita cijena seminara iznosi 2.290,00 kn + PDV.
Promotivna cijena za uplate do 15. travnja iznosi 1.990,00 kn+PDV.

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.


Link:

Kalendar evenata za Kolovoz 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  
  •  
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 1886
  • Agencije - 64
  • Tvrtke - 107
  • Mediji - 12