Danas: Četvrtak, 17.08.2017.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Kolovoz 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

SMM – Marketing na društvenim mrežama (Mirakul)


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 26.11.2015 do 27.11.2015

Marketing na internetskim društvenim mrežama (Social Media Marketing – SMM) oblik je internetskog marketinga koji korisnicima društvenih mreža prenosi ciljanu marketinšku poruku. Svjetski su marketinški stručnjaci odavno prepoznali društvene mreže kao mjesta virtualnog susreta potencijalnih klijenata s porukama koje im se ciljano mogu slati.

Tvrtke svojim svakodnevnim sudjelovanjem u aktivnostima na društvenim mrežama osnažuju svoj vizualni identitet, stvaraju povjerenje i bliskost, te aktivno komuniciraju s ostalim korisnicima, što u konačnici vodi do veće posjećenosti web stanice, boljeg smještaja na tražilicama, kao i do povjerenja kupaca.
Kako se snaći u tome, kako uspješno poslovati i kako od društvenih mreža napraviti moćnog saveznika naučit ćete na seminaru SMM – Marketing na društvenim mrežama.

Sadržaj seminara (26. studenoga):
•    Digitalna prisutnost i digitalno okruženje
•    Web stranica – središte digitalne prisutnosti
•    Društvene mreže kao integralni dio marketinških i promotivnih aktivnosti
•    Uvod u društvene mreže
•    Upoznavanje sa zakonitostima komunikacije na društvenim mrežama
•    Kako odabrati pravu društvenu mrežu?
•    Velike društvene mreže: Facebook
•    Facebook: tko ga i kako koristi, prednosti i nedostaci (primjeri iz prakse)
•    Posao community managera – zaduženja i odgovornosti
•    Važnost poznavanja publike i aktivne komunikacije s njom
•    Velike društvene mreže: LinkedIn
•    LinkedIn: tko ga i kako koristi, prednosti i nedostaci (primjeri iz prakse)
•    Velike društvene mreže: YouTube
•    YouTube: tko ga i kako koristi, prednosti i nedostaci (primjeri iz prakse)
•    Velike društvene mreže: Instagram
•    Instagram: tko ga i kako koristi, prednosti i nedostaci (primjeri iz prakse)
Sadržaj radionice (27. studenoga):
•    Kreiranje Facebook fan stranice
•    Upoznavanje sa sličnostima i razlikama pojedinih tipova fan stranica
•    Definiranje opcija koje fan stranicama stoje na raspolaganju
•    Pripremanje fan stranice za njenu objavu
•    Osim Facebooka, polaznici će saznati tko i kako koristi LinkedIn i YouTube
Predavači: Ana Penović, Milica Cetinić, Irena Rašeta, Domagoj Davidović
Više informacija o seminaru možete pronaći na našim web stranicama.
 
Cilj seminara:
Polaznici ovog modula steći će uvid u važnost digitalne strategije kao temeljnih smjernica za djelovanje tvrtki u dinamičnom digitalnom okruženju kao i njen društveno-mrežni element. Modul je posvećen zakonitostima komunikacije na društvenim mrežama, a posebna pažnja posvetit će se onoj najpopularnijoj – Facebooku u čiju prezentaciju je uključena i radionica. Osim Facebooka, polaznici će saznati tko i kako koristi Twitter, koje su prednosti i nedostaci ovih platformi kao i dobri primjeri iz prakse. Upoznavanje s opsegom zaduženja, znanja i vještina community managera pružit će detaljnija saznanja o marketingu na društvenim mrežama.

Za učinkovito praćenje seminara potrebna su računala.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali na predavanjima. Po završetku edukacije polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.

Seminar 'SMM – Marketing na društvenim mrežama' ujedno je i 1. modul specijalističkog programa Community manager Akademija.
Community manager Akademija polaznike poučava svim zakonitostima promocije, prodaje, komunikacije i oglašavanja na društvenim mrežama.

Po završetku Akademije, svaki će polaznik biti osposobljen da kreira strategiju nastupa na društvenim mrežama za svoju tvrtku, projekt ili instituciju, zatim da svakodnevno osmišljava statuse za sve ključne društvene mreže, autoritativno komunicira s korisnicima, producira sadržaj uz pomoć kojeg će plijeniti pažnju fanova i followera, upravlja oglasnim kampanjama, te analizira i mjeri uspješnost i efikasnost u postizanju zadanih ciljeva.  

Pregled programa po modulima:
MODUL 1: SMM – Marketing na društvenim mrežama
MODUL 2: Strategija nastupa na društvenim mrežama
MODUL 3: Napredno korištenje društvenih mreža
Više informacija o programu možete pronaći na našim web stranicama.

Upisi nove generacije polaznika su započeli!
U tijeku je posebana promocija - prijavi se do 13.11.2015. i ostvari promotivni iznos kotizacije. Požuri mjesta su ograničena!

FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold
26. i 27. studenoga 2015. godine, 9.00-17.00 h

Kotizacija:
Redovita cijena seminara iznosi 2.290,00 kn + PDV.
Promotivna cijena za uplate do 18. studenoga iznosi 1.990,00 kn+PDV.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.



Link:

Kalendar evenata za Kolovoz 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  
  •  
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 1886
  • Agencije - 64
  • Tvrtke - 107
  • Mediji - 12