VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: VMD poslovni centar, Vukovarska 269D, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00
Predavanje od 8 školskih sati koje će pokazati praktične primjere korištenja društvenih mreža u poslovanju, ukazati na najčešće greške koje kompanije rade u komunikaciji na društvenim mrežama i rasvijetliti neke od najvećih mitova o društvenim mrežama.
Na predavanju ćete naučiti, u praktičnoj primjeni, kako zadržati pozornost kupaca koji su dnevno bombardirani sa stotinama marketinških poruka, kako ih educirati i privući sadržajem. Content marketing je razvojem tehnologije i promjenom navika potrošača postao jako bitan i utjecajan.
Društvene mreže predstavljaju nova pravila komunikacije i potrebno im se prilagoditi. Pravilnim korištenjem društvenih mreža mogu se postići izvrsni prodajni rezultati i izgraditi zajednica vjernih potrošača. Gledajući impresivnu brojku od 1.700.000 korisnika Facebooka u Hrvatskoj ili preko 1.100.000.000 u svijetu, vidimo ogromni potencijal koji društvene mreže pružaju svakoj kompaniji kako bi došla do novih kupaca.
Omogućavajući dvosmjernu komunikaciju, društvene mreže postavljaju nova pravila komunikacije između kompanija i kupaca te se mnoge kompanije u svemu tome izgube.
Predavanje će pokazati praktične primjere korištenja društvenih mreža u poslovanju, ukazati na najčešće greške koje kompanije rade u komunikaciji na društvenim mrežama i rasvijetliti neke od najvećih mitova o društvenim mrežama.
Predavač: Ilija Brajković, TOP5 predavač prema ocjenama publike na nedavno održanoj konferenciji ''Web::INDUSTRIJA 2014 - Carstvo privlačnog sadržaja'' gdje je predavao na ovu temu i pokupio odlične ocjene stroge publike koja voli njegov nastup, pristup i energiju kojom predaje.
Datum: 23. listopada 2014.
Vrijeme: 09:00 - 16:00 h
Mjesto održavanja: VMD poslovni centar, Vukovarska 269D, 6. kat (Offspace uredi), Zagreb.
Prijavite se ispunjavanjem ove online prijavnice niže...
Link: http://marketing-odjel.com/