VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hypo Expo XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 18.04.2013 do 19.04.2013
Društvene mreže postale su sve važniji i nezaobilazni kanal komunikacije između tvrtke, branda ili pojedinca s korisnicima, konzumentima ili obožavateljima. Ta se komunikacija iz temelja promijenila postavši dvosmjerna. Također, društvene mreže otvorile su novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti, prostor na kojem vladaju nove zakonitosti. Tvrtka, brand ili pojedinac više si ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama nego razmišljaju o tome kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati.
Sadržaj seminara (18. travnja):
• Na kojim je društveno-mrežnim kanalima poželjno nastupiti, kako to napraviti i zašto, definiranje ciljeva nastupa pojedinca, tvrtke ili branda na društvenim mrežama
• Osnovne zakonitosti društvenih mreža na kojima se nastupa te kako putem njih osnažiti digitalni identitet pojedinca, tvrtke ili branda
• Važnost strategije nastupa na društvenim mrežama kao dokumenta koji je komplementaran marketinškim i PR aktivnostima pojedinca, tvrtke ili branda
• Izrada strategije - kako se piše, primjeri case studyja, na koja sve pitanja mora odgovoriti i od kojih se sve elemenata sastoji
• Važnost sadržaja za fan stranicu i njeno vođenje - sadržaj je ključ uspjeha društveno-mrežne strategije
• Prezentacija istraživanja tvrtke Jasno&Glasno o tipovima sadržaja koji se objavljuju na domaćim fan stranicama
• Facebook Pravila - upoznavanje sa "svetim pismom" te društvene mreže koje treba sustavno pratiti i poštovati
• Kako do fanova? 5 načina za stvaranje kvalitetnog communityja
Sadržaj radionice (19. travnja):
• Pisanje strategije kao ključnog dokumenta za nastup na društvenim mrežama
• Kreiranje Facebook fan stranice s naglaskom na sve elemente koji su bitni za njeno administriranje (od vizuala do sadržaja)
• Osnove i zakonitosti komunikacije na Facebooku - kakav tip komunikacije je primjeren kakvom brandu ili tvrtci, kako na društvenim mrežama komunicirati u kriznim situacijama
Cilj seminara:
Polaznici će na temelju stečenih teorijskim i praktičnih znanja i vještina moći definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima, a na kojima će tvrtka nastupiti, te izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili branda na tim društvenim mrežama i prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva.
Predavači:
Ana Penović je suvlasnica tvrtke Jasno&Glasno, prvih deset profesionalnih godina je posvetila informatičkom novinarstvu te iz prvog reda promatrala razvoj telekomunikacijske i informatičke industrije koje danas na naš život, posao i zabavu utječu više no ijedna druga. Dvije godine nakon uspješnog lansiranja jedinog hrvatskog tehnološkog lifestyle magazina Plan B koji o važnosti weba, društvenih mreža i digitalne prisutnosti sustavno piše od 2007. naovamo, s Borisom Ličinom Borjom pokreće tvrtku Jasno&Glasno, prvu specijaliziranu community i content management agenciju. U protekle četiri godine Jasno&Glasno se etabliralo kao jedna od rijetkih domaćih tvrtaka koja uspješno osmišljava i brine se o cjelovitim digitalnim identitetima, te online prisutnosti niza uglednih domaćih i inozemnih kompanija.
Željko Riha je PR/social media konzultant i vlasnik portala/bloga o smartphone uređajima mobile-place.info te bloga www.zeljkoriha.com. PR-om i komunikacijama bavi se nekoliko godina od čega ima iskustvo i u međunarodnim organizacijama. Bio je član žirija VIDI WEB TOP 100 natječaja u blog/community kategoriji. Trenutno se bavi komunikacijskim savjetovanjem i vodi nekoliko klijenata na području društvenih mreža i online komunikacija. Do nedavno je radio na poziciji internet marketing managera u tvrtki Generalturist. Godine 2010. dodijeljena mu je viteška titula HRH Princa Leonarda za diplomatske zasluge. Organizator je i predavač na mnogim seminarima i edukacijama. Član je mnogih domaćih i međunarodnih organizacija, poput Londonske diplomatske akademije, Društva za Ujedinjene narode i Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
Milica Cetinić je account i community managerica u tvrtki Jasno&Glasno. Nakon završenog studija novinarstva, specijalizirala se za područje informacijskih i komunikacijskih tehnologija te ekološke teme. Kao novinarka je surađivala s informatičkim magazinom PC Chip, telekomunikacijskim magazinom Moj Moby, a bila je glavna urednica naslovnice popularnog internetskog projekta MojBlog te urednica, novinarka i community managerica portala Zelena energija. Milica je o zelenim tehnologijama, ekološkoj problematici i energetskim temama pisala redovitu kolumnu u magazinu Plan B i u istoimenom web magazinu na tportalu. U proteklih desetak godina, Milica se bavila sustavnom promocijom iznimnih pojedinaca i projekata na hrvatskom i regionalnim online tržištima, a u posljednje tri godine za klijente tvrtke Jasno&Glasno osmišljava cjelovite strategije digitalne prisutnosti - od komunikacijske i content strategije do strategije nastupa na društvenim mrežama. Edukacijom studenata, community managera, kao i djelatnika u marketinškim i komunikacijskim odjelima tvrtki i institucija, Milica se bavi od 2010. godine.
Sandra Bencun magistra je komunikologije i u tvrtki Jasno&Glasno radi kao account managerica za odnose s javnošću te community managerica. Proteklih godina Sandra je sudjelovala u nizu raznovrsnih nacionalnih i europskih projekata, među kojima su Simpozij Mediji na drukčiji način, Weekend Media Festival, Festival europske kratke priče, Dani hrvatskog filma, Advancing Performing Arts Project - Performing Europe i mnogi drugi. Uz neupitnu ekspertizu u području inovativnih komunikacijskih i organizacijskih projekata, Sandra je i vrsna novinarka i urednica, specijalizirana za područja odnosa s javnošću, kriznog komuniciranja, community managementa te sinergiju između komunikacijskih i društveno-mrežnih aktivnosti tvrtaka i pojedinaca. Zahvaljujući jedinstvenom uvidu u područje djelovanja odnosna s javnošću s jedne, i specifičnih community management aktivnosti s druge strane, Sandra za klijente Jasno&Glasno osmišljava zaokružene komunikacijske, te content i community management strategije. Među klijentima o čijem se online životu Sandra brine su Hrvatski Telekom, HBO Adria, Keter Air Telekom, Nokia Siemens Networks, Nestle i druge.
Ciljana skupina polaznika:
Zaposlenici u marketinškim i komunikacijskim odjelima tvrtki i institucija, zaposlenici marketinških i PR agencija, community manageri, diplomanti, mali i srednje veliki poduzetnici, komercijalisti koji žele nadograditi znanje i/ili steći nove vještine. Program je namijenjen i svima koji razmišljaju o karijeri Community managera, odnosno onima koji žele svoje znanje upotpuniti pravilima i kulturom komuniciranja na društvenim mrežama i pri tome zarađivati i širiti svoja poznanstva upravo kroz ovaj zabavan i dinamičan posao.
Program je također namijenjen polaznicima koji jesu ili nisu čuli za Facebook, Twitter, LinkedIn, blogove, Pinterest, YouTube, Tumblr, Foursquare, Instagram, HootSuite, Google+, kao i Facebook Ads, ROI, content marketing, Facebook aplikacije, hashtag, timeline, social media marketing.
Potrebno je ponijeti prijenosna računala za učinkovito praćenje seminara.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Kotizacija:
Redovna cijena seminara iznosi 2.490,00 kn+PDV.
Prijave na seminar mogu se izvršiti do 10. travnja 2013.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.
Hypo EXPO XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb, 18. i 19. travnja 2013. godine, 9:00-17:00h