Danas: Četvrtak, 29.10.2020.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Listopad 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Strategija nastupa na društvenim mrežama


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 (Green Gold), Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 07.11.2013 do 08.11.2013

Društvene mreže postale su sve važniji i nezaobilazni kanal komunikacije između tvrtke, branda ili pojedinca s korisnicima, konzumentima ili obožavateljima. Ta se komunikacija iz temelja promijenila postavši dvosmjerna. Također, društvene mreže otvorile su novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti, prostor na kojem vladaju nove zakonitosti. Tvrtka, brand ili pojedinac više si ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama nego razmišljaju o tome kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati.
 
Sadržaj seminara (7. studenoga):
- Na kojim je društveno-mrežnim kanalima poželjno nastupiti, kako to napraviti i zašto, definiranje ciljeva nastupa pojedinca, tvrtke ili branda na društvenim mrežama
- Osnovne zakonitosti društvenih mreža na kojima se nastupa te kako putem njih osnažiti digitalni identitet pojedinca, tvrtke ili branda
- Važnost strategije nastupa na društvenim mrežama kao dokumenta koji je komplementaran marketinškim i PR aktivnostima pojedinca, tvrtke ili branda
- Izrada strategije – kako se piše, primjeri case studyja, na koja sve pitanja mora odgovoriti i od kojih se sve elemenata sastoji
- Važnost sadržaja za fan stranicu i njeno vođenje – sadržaj je ključ uspjeha društveno-mrežne strategije
Prezentacija istraživanja tvrtke Jasno&Glasno o tipovima sadržaja koji se objavljuju na domaćim fan stranicama
Facebook Pravila – upoznavanje sa “svetim pismom” te društvene mreže koje treba sustavno pratiti i poštovati
Kako do fanova? 5 načina za stvaranje kvalitetnog communityja

Sadržaj radionice (8. studenoga):
- Pisanje strategije kao ključnog dokumenta za nastup na društvenim mrežama
- Kreiranje Facebook fan stranice s naglaskom na sve elemente koji su bitni za njeno administriranje (od vizuala do sadržaja)
- Osnove i zakonitosti komunikacije na Facebooku – kakav tip komunikacije je primjeren kakvom brandu ili tvrtci, kako na društvenim mrežama komunicirati u kriznim situacijama

Voditeljice programa: Ana Penović i Milica Cetinić

Za učinkovito praćenje edukacije potrebna su računala.

Više informacija o seminaru možete pronaći na našim web stranicama.

Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali na predavanjima. Po završetku edukacije polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.

Seminar 'Strategija nastupa na društvenim mrežama' ujedno je i drugi modul specijalističkog programa Community manager Akademija.
 
Community manager Akademija svojim će polaznicima otvoriti vrata u svijet društvenih mreža objašnjavanjem svih zakonitosti koje vladaju na ovim relativno novim platformama, otkrivanjem tajni zanata kako bi po isteku akademije mogli maksimizirati svoje marketinške i PR aktivnosti, bilo da će samostalno obavljati te zadatke ili će ih provoditi u suradnji s profesionalcima zaposlenima u agencijama specijaliziranima za ovu djelatnost.

Program se sastoji od 3 modula ukupnog trajanja 60 školskih sati:
MODUL 1: SMM-Marketing na društvenim mrežama
MODUL 2: Strategija nastupa na društvenim mrežama
MODUL 3: Napredno korištenje društvenih mreža

Kako bi polaznici stečena teorijska znanja znali primijeniti i u praksi, provodit će se radionice koje će na praktičnim primjerima polaznicima pokazati kako kreirati profil na pojedinoj društvenoj mreži prema najvišim standardima community managementa, kako komunicirati sa zajednicom, ali i kako osmisliti, izraditi i provoditi strategiju nastupa na društvenim mrežama koja je komplementarna marketinškim i PR aktivnostima tvrtke, branda i pojedinca. Posebna pažnja posvetit će se sadržaju koji se objavljuje na društveno-mrežnim profilima, a koji je ključan element u dugoročnom uspjehu strategije i kreiranju zadovoljne zajednice, one koja komunicira s brandom i postaje njegov konzument.

FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold, Zagreb,
7. i 8. studenoga 2013. godine, 9.00-16.00 h 
 
Kotizacija:
Redovita cijena seminara iznosi 2.490,00 kn+PDV.
Prijave na seminar mogu se izvršiti do 30. listopada 2013. godine.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.


Link:

Kalendar evenata za Listopad 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2335
  • Agencije - 65
  • Tvrtke - 108
  • Mediji - 12