Danas: Nedjelja, 27.09.2020.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Rujan 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Strategija nastupa na društvenim mrežama (Mirakul)


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Kongresni centar FORUM, Radnička 50, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 11.12.2014 do 12.12.2014

Društvene mreže postale su sve važniji i nezaobilazni kanal komunikacije između tvrtke, branda ili pojedinca s korisnicima, konzumentima ili obožavateljima. Ta se komunikacija iz temelja promijenila postavši dvosmjerna. Također, društvene mreže otvorile su novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti, prostor na kojem vladaju nove zakonitosti. Tvrtka, brand ili pojedinac više si ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama, nego razmišljaju o tome kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati.

Sadržaj seminara (11. prosinca):
•    Važnost strategije nastupa na društvenim mrežama kao dokumenta koji je komplementaran marketinškim i PR aktivnostima pojedinca, tvrtke ili branda
•    Izrada strategije – kako se piše, primjeri, na koja sve pitanja mora odgovoriti i od kojih se sve elemenata sastoji
•    Specifične i male društvene mreže
•    LinkedIn
•    YouTube
•    Instagram
•    Pinterest
•    Foursquare i Swarm
•    Tumblr
•    Vine
•    Krizna komunikacija na društvenim mrežama
•    Kako komunicirati u slučajevima krize
•    Kako se nositi s krizom na društvenim mrežama
•    Provođenje nagradnih natječaja i igara na društvenim mrežama
•    Kako, kada i zašto nagrađivati zajednicu
•    Nagradni natječaji na Facebooku i Twitteru
•    Nagradni natječaji na ostalim društvenim mrežama
Sadržaj radionice (12. prosinca):
•    Vrste i važnost sadržaja te zakonitosti komunikacije
•    Sadržaj kao ključ uspjeha društveno-mrežne strategije
Za učinkovito praćenje potrebna su računala.
 
Seminar 'Strategija nastupa na društvenim mrežama' ujedno je i 2. modul specijalističkog programa Community manager Akademija.

Predavači: Ana Penović, Milica Cetinić, Irena Rašeta, Iva Obrovac

Cilj seminara:
Polaznici ovog modula steći će uvid u važnost digitalne strategije kao temeljnih smjernica za djelovanje tvrtki u dinamičnom digitalnom okruženju kao i njen društveno-mrežni element. Modul je posvećen zakonitostima komunikacije na društvenim mrežama, a posebna pažnja posvetit će se onoj najpopularnijoj – Facebooku u čiju prezentaciju je uključena i radionica. Osim Facebooka, polaznici će saznati tko i kako koristi Twitter i Google+, koje su prednosti i nedostaci ovih platformi kao i dobri primjeri iz prakse. Upoznavanje s opsegom zaduženja, znanja i vještina community managera pružit će detaljnija saznanja o marketingu na društvenim mrežama.
Više informacija o seminaru možete pronaći na našim web stranicama.

Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali na predavanjima. Po završetku edukacije polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.

Kotizacija:
Redovita cijena seminara iznosi 2.490,00 kn + PDV.
Promotivna cijena za uplate do 3. prosinca iznosi 2.290,00 kn + PDV.

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.

FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold, Zagreb,
11. i 12. prosinca 2014. godine, 9.00-17.00 h


Link:

Kalendar evenata za Rujan 2020.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  •  
  •  
  •  
  •  

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2332
  • Agencije - 65
  • Tvrtke - 108
  • Mediji - 12