VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Kongresni centar FORUM, Radnička 50, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 11.12.2014 do 12.12.2014
Društvene mreže postale su sve važniji i nezaobilazni kanal komunikacije između tvrtke, branda ili pojedinca s korisnicima, konzumentima ili obožavateljima. Ta se komunikacija iz temelja promijenila postavši dvosmjerna. Također, društvene mreže otvorile su novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti, prostor na kojem vladaju nove zakonitosti. Tvrtka, brand ili pojedinac više si ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama, nego razmišljaju o tome kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati.
Sadržaj seminara (11. prosinca):
• Važnost strategije nastupa na društvenim mrežama kao dokumenta koji je komplementaran marketinškim i PR aktivnostima pojedinca, tvrtke ili branda
• Izrada strategije – kako se piše, primjeri, na koja sve pitanja mora odgovoriti i od kojih se sve elemenata sastoji
• Specifične i male društvene mreže
• LinkedIn
• YouTube
• Instagram
• Pinterest
• Foursquare i Swarm
• Tumblr
• Vine
• Krizna komunikacija na društvenim mrežama
• Kako komunicirati u slučajevima krize
• Kako se nositi s krizom na društvenim mrežama
• Provođenje nagradnih natječaja i igara na društvenim mrežama
• Kako, kada i zašto nagrađivati zajednicu
• Nagradni natječaji na Facebooku i Twitteru
• Nagradni natječaji na ostalim društvenim mrežama
Sadržaj radionice (12. prosinca):
• Vrste i važnost sadržaja te zakonitosti komunikacije
• Sadržaj kao ključ uspjeha društveno-mrežne strategije
Za učinkovito praćenje potrebna su računala.
Seminar 'Strategija nastupa na društvenim mrežama' ujedno je i 2. modul specijalističkog programa Community manager Akademija.
Predavači: Ana Penović, Milica Cetinić, Irena Rašeta, Iva Obrovac
Cilj seminara:
Polaznici ovog modula steći će uvid u važnost digitalne strategije kao temeljnih smjernica za djelovanje tvrtki u dinamičnom digitalnom okruženju kao i njen društveno-mrežni element. Modul je posvećen zakonitostima komunikacije na društvenim mrežama, a posebna pažnja posvetit će se onoj najpopularnijoj – Facebooku u čiju prezentaciju je uključena i radionica. Osim Facebooka, polaznici će saznati tko i kako koristi Twitter i Google+, koje su prednosti i nedostaci ovih platformi kao i dobri primjeri iz prakse. Upoznavanje s opsegom zaduženja, znanja i vještina community managera pružit će detaljnija saznanja o marketingu na društvenim mrežama.
Više informacija o seminaru možete pronaći na našim web stranicama.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali na predavanjima. Po završetku edukacije polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Kotizacija:
Redovita cijena seminara iznosi 2.490,00 kn + PDV.
Promotivna cijena za uplate do 3. prosinca iznosi 2.290,00 kn + PDV.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.
FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold, Zagreb,
11. i 12. prosinca 2014. godine, 9.00-17.00 h
Link: http://www.mirakul.hr/edukacijskicentar/prijavnica/