Danas: Ponedjeljak, 23.10.2017.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Listopad 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Strategija nastupa na društvenim mrežama (Mirakul)


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 14.05.2015 do 15.05.2015

Društvene mreže postale su sve važniji i nezaobilazni kanal komunikacije između tvrtke, branda ili pojedinca s korisnicima, konzumentima ili obožavateljima. Ta se komunikacija iz temelja promijenila postavši dvosmjerna. Također, društvene mreže otvorile su novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti, prostor na kojem vladaju nove zakonitosti. Tvrtka, brand ili pojedinac više si ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama, nego razmišljaju o tome kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati.

Sadržaj seminara (14. svibnja):
•    Važnost strategije nastupa na društvenim mrežama kao dokumenta koji je komplementaran marketinškim i PR aktivnostima pojedinca, tvrtke ili branda
•    Izrada strategije – kako se piše, primjeri, na koja sve pitanja mora odgovoriti i od kojih se sve elemenata sastoji
•    Specifične i male društvene mreže
•    Twitter
•    Instagram
•    Pinterest
•    Foursquare i Swarm
•    Tumblr
•    Vine
•    Krizna komunikacija na društvenim mrežama
•    Kako komunicirati u slučajevima krize
•    Kako se nositi s krizom na društvenim mrežama
•    Provođenje nagradnih natječaja i igara na društvenim mrežama
•    Kako, kada i zašto nagrađivati zajednicu
•    Nagradni natječaji na Facebooku i Twitteru
•    Nagradni natječaji na ostalim društvenim mrežama
Sadržaj radionice (15. svibnja):
•    Vrste i važnost sadržaja te zakonitosti komunikacije
•    Sadržaj kao ključ uspjeha društveno-mrežne strategije

Predavači: Ana Penović, Milica Cetinić, Irena Rašeta

Više informacija o seminaru možete pronaći na našim web stranicama.

Cilj seminara:
Polaznici će na temelju stečenih teorijskih i praktičnih znanja i vještina moći definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima. Nadalje, znat će odrediti one na kojima će nastupiti i izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili branda na tim društvenim mrežama te prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva.

Za učinkovito praćenje potrebna su računala.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali na predavanjima. Po završetku edukacije polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.

Seminar 'Strategija nastupa na društvenim mrežama' ujedno je i 2. modul specijalističkog programa Community manager Akademija.

FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold
14. i 15. svibnja 2015. godine, 9.00-17.00 h

Kotizacija:
Redovita cijena seminara iznosi 2.290,00 kn + PDV.
Promotivna cijena za uplate do 8. svibnja iznosi 1.990,00 kn+PDV.

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.

Prijava:
Prijavu na seminar putem online obrasca možete izvršiti ovdje: Prijava




Link:

Kalendar evenata za Listopad 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 1923
  • Agencije - 64
  • Tvrtke - 107
  • Mediji - 12