VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 10.12.2015 do 11.12.2015
Društvene mreže postale su sve važniji i nezaobilazni kanal komunikacije između tvrtke, branda ili pojedinca s korisnicima, konzumentima ili obožavateljima. Ta se komunikacija iz temelja promijenila postavši dvosmjerna. Također, društvene mreže otvorile su novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti, prostor na kojem vladaju nove zakonitosti.
Tvrtka, brand ili pojedinac više si ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama, nego razmišljaju o tome kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati.
Sadržaj seminara (10. prosinca):
• Važnost strategije nastupa na društvenim mrežama kao dokumenta koji je komplementaran marketinškim i PR aktivnostima pojedinca, tvrtke ili branda
• Izrada strategije – kako se piše, primjeri, na koja sve pitanja mora odgovoriti i od kojih se sve elemenata sastoji
• Specifične i male društvene mreže
• Twitter
• Instagram
• Pinterest
• Foursquare i Swarm
• Tumblr
• Vine
• Krizna komunikacija na društvenim mrežama
• Kako komunicirati u slučajevima krize
• Kako se nositi s krizom na društvenim mrežama
• Provođenje nagradnih natječaja i igara na društvenim mrežama
• Kako, kada i zašto nagrađivati zajednicu
• Nagradni natječaji na Facebooku i Twitteru
• Nagradni natječaji na ostalim društvenim mrežama
Sadržaj seminara (11. prosinca):
• Vrste i važnost sadržaja te zakonitosti komunikacije
• Sadržaj kao ključ uspjeha društveno-mrežne strategije
FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold
10. i 11. prosinca 2015. godine, 9.00-16.00 h
Za učinkovito praćenje potrebna su računala.
Predavači: Ana Penović, Milica Cetinić, Domagoj Davidović
Link: http://www.mirakul.hr/edukacijskicentar/prijavnica/