Danas: Ponedjeljak, 11.12.2017.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Prosinac 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Strategija nastupa na društvenim mrežama (Mirakul)


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 02.06.2016 do 03.06.2016

Korisnici i kupci današnjice se o uslugama i proizvodima informiraju putem weba i društvenih mreža, stavove i mišljenja o kompanijama grade uz pomoć svoje online zajednice, primjedbe i prigovore iznose na svojim vlastitim društveno-mrežnim profilima, a od tvrtaka čijim se proizvodima i uslugama služe očekuju da s njima komuniciraju otvoreno i transparentno, tijekom čitavog dana.
Ujedno, društveno-mrežni profili gotovo u potpunosti su zamijenili dojučerašnje Službe za korisnike, odnosno Odjele za reklamacije, pa bila tvrtka na društvenim mrežama ili ne, korisnici će o njoj i njenim propustima u online prostoru svejedno komunicirati.

Zbog svega rečenog, društvene mreže danas smatraju se ključnom točkom susreta kompanije s korisnicima i prvom crtom obrane kada je riječ o izgradnji ili očuvanju ugleda tvrtke.

Društvene mreže otvorile su novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti, prostor na kojem vladaju nove zakonitosti.

Sadržaj seminara (2. lipnja):
•    Važnost strategije nastupa na društvenim mrežama kao dokumenta komplementarnog marketinškim i PR aktivnostima pojedinca, tvrtke ili branda
•    Izrada strategije – kako se piše, na koja pitanja mora odgovoriti i od kojih se elemenata sastoji (primjeri)
•    Najpopularnije, specifične i male društvene mreže: tko ih i kako koristi, prednosti i nedostatci (primjeri iz prakse)
•    Twitter, Instagram, Pinterest, Foursquare i Swarm, Tumblr, Vine
•    Krizna komunikacija na društvenim mrežama
•    Provođenje nagradnih natječaja i igara na društvenim mrežama
•    Kako razlikovati lažne natječaje ('navlakuše') od pravih
•    Kako, kada i zašto nagrađivati zajednicu
•    Treba li nagradne natječaje i igre dodatno oglašavati
•    Kako komunicirati s članovima za vrijeme trajanja natječaja/igara
•    Neuspješna strategija – odustati ili ustrajati?
•    Nagradni natječaji na Facebooku i Twitteru
•    Nagradni natječaji na ostalim društvenim mrežama

Sadržaj radionice (3. lipnja):
•    Vrste i važnost sadržaja te zakonitosti komunikacije
•    Kako kreirati uspješan sadržaj
•    Važnost relevantnosti sadržaja za prenošenje željene poruke
•    Sadržaj kao ključ uspjeha društveno-mrežne strategije
Predavači: Ana Penović, Domagoj Davidović, Denis Sinovčić, Nataša Krezić
Više informacija o seminaru možete pronaći na našim web stranicama.

Seminar 'Strategija nastupa na društvenim mrežama' ujedno je i 2. modul specijalističkog programa Community manager Akademija.

Cilj seminara:
Polaznici će na temelju stečenih teorijskih i praktičnih znanja i vještina moći definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima. Nadalje, znat će odrediti one na kojima će nastupiti i izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili branda na tim društvenim mrežama te prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva.

Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali na predavanjima. Po završetku edukacije polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.

Community manager Akademija
Napredni program promocije i prodaje na društvenim mrežama

Program specijaliziran za rad na društvenim mrežama, koj će objasniti sve zakonitosti koje vladaju na  društvenomrežnim platformama, a otkrivanjem tajni zanata polaznici će moći maksimizirati svoje marketinške i PR aktivnosti, bilo da samostalno obavljaju te zadatke ili će ih provoditi u suradnji s profesionalcima zaposlenima u agencijama specijaliziranima za ovu djelatnost.

Osmišljavanje strategije, planiranje, kreiranje i optimizacija sadržaja, njegova distribucija – sve su to aktivnosti koje se poduzimaju s određenim ciljem, a čije ostvarenje u konačnici očekuju agencije, tvrtke i klijenti. Nove tehnologije i oblici objave sadržaja na društvenim mrežama mogu smanjiti trošak komunikacije, što dovodi do porasta prisutnosti kompanija na društvenim mrežama.

Pregled programa po modulima:
MODUL 1: SMM – Marketing na društvenim mrežama
MODUL 2: Strategija nastupa na društvenim mrežama
MODUL 3: Napredno korištenje društvenih mreža

FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold
2. i 3. lipnja 2016. godine, 9.00-17.00 h

Kotizacija:
Redovita cijena seminara iznosi 2.490,00 kn + PDV.
Promotivna cijena za uplate do 25. svibnja iznosi 2.290,00 kn+PDV.

Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.

Prijavu na program putem online obrasca možete izvršiti na linku niže. Više informacija o programu možete pronaći na našim web stranicama.


Link:

Kalendar evenata za Prosinac 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 1980
  • Agencije - 64
  • Tvrtke - 107
  • Mediji - 12