VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: KRAŠ Auditorium, Ravnice 48, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 14.12.2017 do 15.12.2017
Sadržaj seminara:
• Važnost strategije nastupa na društvenim mrežama kao dokumenta komplementarnog marketinškim i PR aktivnostima pojedinca, tvrtke ili branda
• Izrada strategije – kako se piše, na koja pitanja mora odgovoriti i od kojih se elemenata sastoji (primjeri)
• Najpopularnije, specifične i male društvene mreže: tko ih i kako koristi, prednosti i nedostatci (primjeri iz prakse)
• Twitter, Instagram, Pinterest, Foursquare i Swarm, Tumblr, Vine
• Krizna komunikacija na društvenim mrežama
• Provođenje nagradnih natječaja i igara na društvenim mrežama
• Kako razlikovati lažne natječaje (‘navlakuše’) od pravih
• Kako, kada i zašto nagrađivati zajednicu
• Treba li nagradne natječaje i igre dodatno oglašavati
• Kako komunicirati s članovima za vrijeme trajanja natječaja/igara
• Neuspješna strategija – odustati ili ustrajati?
• Nagradni natječaji na Facebooku i Twitteru
• Nagradni natječaji na ostalim društvenim mrežama
Sadržaj radionice:
• Vrste i važnost sadržaja te zakonitosti komunikacije
• Kako kreirati uspješan sadržaj
• Važnost relevantnosti sadržaja za prenošenje željene poruke
• Sadržaj kao ključ uspjeha društveno-mrežne strategije
Vrijeme: 14.-15.12.2017., 9-16h
Mjesto: KRAŠ Auditorium, Ravnice 48, Zagreb
Predavačice: Ana Penović, Danela Žagar
Promotivna cijena za uplate do 6.12. iznosi 2.290,00 kn + PDV
Link: http://www.mirakul.hr/seminari/strategija-nastupa-na-drustvenim-mrezama-1/