VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Poslovna učinkovitost, Pete Poljanice 11, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:30
Upravljanje ključnim kupcima (Key Account Management – KAM) je pristup usmjeren na kupca koji selektira ključne kupce, daje prioritet važnim kupcima te razvija i implementira planove za obostrano povećanje profitabilnosti i povećanje zadovoljstva ključnih kupaca.
Nakon ove edukacije polaznici će znati objasniti pojam, elemente i ciljeve upravljanja ključnim kupcima te će biti upoznati s određenim razlozima odlazaka klijenata iz poduzeća. Polaznicima će u okviru praktične vježbe biti prikazana dobra i loša iskustva upravljanja ključnim kupcima, koja će prodiskutirati zajedno s trenerom i ostalim polaznicima. Polaznici će znati primijeniti KAM na vlastitoj organizaciji pomoću alata, modela i strategija kojima će optimalno analizirati i organizirati resurse te odrediti faktore atraktivnosti i rangirati ključne kupce.
U praktičnoj vježbi definirat će postojeći prodajni ciklus koristeći SWOT i analizu Porterovih “Pet sila” te provesti strategiju diferencijacije proizvoda ili usluga. Dijagnostičkom studijom organizacije svog poduzeća polaznici će biti sposobni implementirati i održavati KAM.
Kome je namijenjena :
Vlasnicima i menadžmentu poduzeća, specijalistima u prodajnom kontrolingu, prodajnim analitičarima, menadžerima ključnih kupaca te direktorima ili voditeljima prodaje.
Poseban ljetni popust od 15% na cijenu kotiazcije.
Link: http://www.poslovnaucinkovitost.eu/edukacije/aktualne-edukacije/1121-upravljanje-kljucnim-kupcima8-7-2015