VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hypo Expo XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00
Web sjedište je iznimno važno sredstvo komunikacije s potrošačima na Internetu i snažan prodajni kanal. Značajno utječe na brand tvrtke, a često predstavlja i prvi doticaj potencijalnog klijenta s poduzećem. Stoga je važno ispravno definirati ciljeve web sjedišta i postaviti web-dizajnerima zadatke koje će oni moći ispuniti tako da vi dostignete svoje ciljeve, poštujući pravila i iskustva dobrog UX-a (user experience-a).
Sadržaj seminara:
- Pregled web projekata (ecommerce, portal, web site)
- Planiranje različitih web projekata
- Izrada projektne dokumentacije
- Faze izrade web projekta
- Planiranje strukture web projekta
- Dizajn i UX
- Sustavi za upravljanje web projektom
Cilj seminara:
Polaznici će naučiti koje su osnovne vrste web projekata i kako ih strukturirati prema veličini i potrebnim resursima. Također će naučiti kako planirati izradu jednog web projekta, kako napraviti projektnu dokumentaciju i ispravno postaviti zahtjeve web projekta. Nakon odabira vrste web projekta polaznici će naučiti o čemu treba voditi računa priliko izrade web projekta.
Nakon seminara polaznici će znati kako napraviti dokumentaciju za izradu web projekta, planirati resurse potrebne za izradu projekta i o čemu trebaju voditi računa prilikom izrade web projekta.
Predavači:
Damir Podhorski diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Šest godina aktivno radi u vlastitoj tvrtki, u početku kao developer web aplikacija, a kasnije i kao voditelj projekata. Svoje bogato iskustvo u Internet marketingu stekao je kroz aktivno sudjelovanje u nizu projekata kojima je osobno upravljao. Za svoje klijente vodi promotivne kampanje na Internetu koje uključuju oglašavanje na tražilicama (SEM), oglašavanje na socijalnim mrežama (Facebook), te kontekstualno oglašavanje (Etarget). Održao je velik broj seminara na temu Internet marketinga i on line trgovine.
Zorin Radovančević diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Vlasnik je tvrtke specijalizirane za Internet marketing od 2003. godine, u kojoj aktivno radi na poslovima izrade i planiranja korisničkog sučelja, UX-a, Usability-a, dizajna i planiranja web projekata. Za velik broj domaćih i stranih klijenata upravlja projektima Internet trgovina i Internet stranica te osmišljava i provodi projekte daljnjeg tehničkog i sadržajnog usavršavanja. Nositelj je Google certifikata u području mjerenja povratnih podataka (GAIQ).
Ciljna skupina polaznika:
Voditelji prodaje i marketinga, zaposlenici u marketinškim agencijama i marketinškim odjelima tvrtaka, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, komercijalisti te svi koji žele poboljšati prodajne vještine i znanje u doba recesije.
Računala nisu potrebna za učinkovito praćenje seminara.
Za polaznike seminara osigurani su ručak i materijali sa seminara. Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.
Kotizacija:
Redovna cijena seminara iznosi 1.590,00 kn+PDV.
PROMOTIVNA CIJENA za uplate do 2. listopada iznosi 1.390,00 kn+PDV.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust 10% na ukupnu cijenu seminara.
Link: http://www.mirakul.hr/edukacijski-centar/seminari/edukacijski-centar/seminari/edukacijski-centar/prijavnica/