Danas: Ponedjeljak, 18.11.2019.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Studeni 2019.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Web prodaja II: Optimizacija web stranica za konverziju


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00

Iz programa seminara
•    Analiza poslovanja web trgovine – što pratiti, što mjeriti, koje alate koristiti?
•    Što je stopa konverzije i kako je izračunat?
•    Kako optimizirati web trgovinu i postići bolje rezultate prodaje?
•    5 savjeta za optimizaciju slika zbog kojih će Google zavoljeti tvoju stranicu
•    Kako posjetitelja web stranice pretvoriti u kupca?
•    Kako organizirati sadržaj web stranice na jasan i logičan način - kako složene stvari mogu postati jednostavne?
•    Koji su najčešći razlozi odustanka od kupnje na web stranici:
•    Ergonomija – ako korisnik intuitivno ne zna što treba u sljedećem koraku učiniti najčešće odustaje – kako olakšati snalaženje na web stranici?
•    Registracija – korisnik se odluči na kupnju, ali zbog zamornog postupka registracije u posljednji trenutak odustaje od kupnje – kako to izbjeći?
•    Plaćanje – korisnik odustaje u zadnjem koraku zbog dodatnih troškova (poštarina, poreza ...), kako dodatne troškove iskomunicirati na jasan način?
•    Dizajn – lijepe stranice nisu nužno i učinkovite
•    Promocija – uspješnost oglašavanja ne smije biti broj posjeta stranicama već broj ostvarenih ciljeva: prodaja, rezervacija...
•    Najadekvatnija metode optimizacije:
•    A/B testing,
•    Copy Optimization
•    Customer Journey Analysis
•    Koji procesi i koraci vode prema boljem upoznavanju kupaca?
•    Tehnike povećanja prosječne vrijednosti košarice
•    Tehnike povećanja broja kupaca koji se vraćaju
•    Tehnike povećanja broja pretplatnika newslettera
•    Strategija upravljanja cijenama u web trgovini
•    Povećanje razine povjerenja kod kupaca
•    Briga o korisnicima, kvalitetna tehnička podrška
•    Tehnike povrata „izgubljenih“ kupaca
•    Case study - iskoristite tuđa iskustva za svoju prednost na tržištu


Link:

Kalendar evenata za Studeni 2019.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 2276
  • Agencije - 65
  • Tvrtke - 108
  • Mediji - 12