VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Održava se od 09:00 do 16:00
Iz programa seminara
• Analiza poslovanja web trgovine – što pratiti, što mjeriti, koje alate koristiti?
• Što je stopa konverzije i kako je izračunat?
• Kako optimizirati web trgovinu i postići bolje rezultate prodaje?
• 5 savjeta za optimizaciju slika zbog kojih će Google zavoljeti tvoju stranicu
• Kako posjetitelja web stranice pretvoriti u kupca?
• Kako organizirati sadržaj web stranice na jasan i logičan način - kako složene stvari mogu postati jednostavne?
• Koji su najčešći razlozi odustanka od kupnje na web stranici:
• Ergonomija – ako korisnik intuitivno ne zna što treba u sljedećem koraku učiniti najčešće odustaje – kako olakšati snalaženje na web stranici?
• Registracija – korisnik se odluči na kupnju, ali zbog zamornog postupka registracije u posljednji trenutak odustaje od kupnje – kako to izbjeći?
• Plaćanje – korisnik odustaje u zadnjem koraku zbog dodatnih troškova (poštarina, poreza ...), kako dodatne troškove iskomunicirati na jasan način?
• Dizajn – lijepe stranice nisu nužno i učinkovite
• Promocija – uspješnost oglašavanja ne smije biti broj posjeta stranicama već broj ostvarenih ciljeva: prodaja, rezervacija...
• Najadekvatnija metode optimizacije:
• A/B testing,
• Copy Optimization
• Customer Journey Analysis
• Koji procesi i koraci vode prema boljem upoznavanju kupaca?
• Tehnike povećanja prosječne vrijednosti košarice
• Tehnike povećanja broja kupaca koji se vraćaju
• Tehnike povećanja broja pretplatnika newslettera
• Strategija upravljanja cijenama u web trgovini
• Povećanje razine povjerenja kod kupaca
• Briga o korisnicima, kvalitetna tehnička podrška
• Tehnike povrata „izgubljenih“ kupaca
• Case study - iskoristite tuđa iskustva za svoju prednost na tržištu
Link: http://mapaznanja.hr/hr/poslovne-edukacije/otvoreni-seminari/web-prodaja-ii-optimizacija-web-stranica-za-konverziju,2759.html#prijava