Danas: Srijeda, 13.12.2017.Zaboravili ste lozinku?Ulaz za korisnike
Kalendar EventaKalendar evenata

Kalendar evenata za Prosinac 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec

Web prodaja: Pokretanje web trgovine (Mapa znanja)


VRIJEME: 09:00
LOKACIJA: Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
VRSTA: javni event
Trajanje: od 26.02.2015 do 27.02.2015

Svrha seminara
Internet tržište jedno je od najvećih svjetskih tržišta u razvoju. Odluka o kupnji određenog proizvoda sve se više donosi na temelju informacija koje su dostupne na internetu i sve više ljudi odlučuje se na kupnju putem interneta. Mnoge tvrtke u Hrvatskoj koje su klasičnu prodaju upotpunile web trgovinom bilježe ogroman rast. Danas 23 % Hrvata kupuje online dok je 2013. godine kupovalo svega 12 %. Velika većina Hrvata online kupnju obavlja na stranim web shopovima, a razlog tome je nedostatak domaće ponude, jednostavno premalo domaćih trgovaca je napravilo svoju web trgovinu i mali je izbor; strani web shopovi nude puno veći izbor i puno su bolje posloženi. Za 7 od 10 Hrvata prvi korak kupovine je informiranje na internetu. Ako domaće tvrtke ne pokrenu web prodaju na vrijeme kasnije će biti izuzetno teško i skupo uključiti se i natjecati s domaćom i stranom konkurencijom.

Web shop je prilika za male tvrtke i poduzetnike početnike koji su fleksibilniji jer je i ulaganje manje nego ulaganje u fizičke trgovine. Za neke tvrtke web prodaja je jedini izlaz da prežive.

Internet trgovina je prodajno mjesto otvoreno 24 sata dnevno, 365 dana u godini i to za kupce cijelog svijeta. Bilo tko, bilo kada može posjetiti vaše web mjesto i kupiti proizvod ili proizvode koje nudite. Prednost otvaranja web trgovine je neusporedivo niža investicija i rizik nego otvaranje fizičke trgovine na lokaciji u nekom mjestu ili gradu. Ne morate brinuti o radnom vremenu, najmu prostora, sigurnosti svoje poslovnice, zapošljavanju dodatnog osoblja, i raznim drugim stvarima od kojih se neke često i previde.

Pokretanje i održavanje vlastite web (online) trgovine zahtjevan je postupak za koji se treba temeljito pripremiti.

U uvodnom dijelu seminara govorit ćemo o potencijalima web trgovine u Hrvatskoj, isplati li se ulagati u to područje, tko može prodavati online, te kako svoju tvrtku pripremiti za taj korak, kako organizirati tim koji bi trebao pokrenuti web trgovinu, te kako njome upravljati.

Sudionici seminara upoznat će se s postojećim platformama za izradu web trgovine, kako web trgovinu promovirati, načinima plaćanja, te kako web shop povezati sa skladištem.

Jedno od najtraženijih zanimanja trenutno u Hrvatskoj je voditelj web shopa. Znanje o web prodaji presudno je za njezin uspjeh. Isti proizvodi su na webu, a jedna web trgovina bilježi mnogostruko veći prihod od druge. Dođite i saznajte zašto je to tako, budite konkurentni na sve izazovnijem web tržištu!

Najboljem  polazniku I modula omogućit ćemo besplatan nastavak Web prodajne akademije.

Nakon završetka akademiji, testirat ćemo sudionike I najboljem polazniku (studenti i nezaposleni) koji ostvari najbolji rezultat dobit će mogućnost učenja kod najboljih: osigurat ćemo vam praksu u trajanju od mjesec dana u tvrtki Marker doo koja je vodeća tvrtka u Hrvatskoj za izradu web trgovina. Ako se uklopite u tim tvrtke Marker postoji mogućnost i zapošljavanja.

Namjena
Seminar je namijenjen poduzetnicima početnicima koji tek kreću u svoj biznis, ali i onima koji žele znati kako poslovati ispravno, a ne mogu sve saznati od svog računovođe.

Način realizacije
Seminar je namijenjen svima koji planiraju uskoro pokrenuti svoju internetsku prodaju ili su je već pokrenuli. Idealni polaznici seminara su vlasnici malih i srednjih tvrtki, koje mogu izravno prodavati na internetu svoje proizvode ili usluge, voditelji prodaje i marketinga u tvrtkama koje posluju na internetu i zaposlenici u prodajnim odjelima ili komercijalisti u tvrtkama koje mogu ostvariti prodaju i na internetu.

Raspored seminara
Web prodajna akademija:
Trajanje: 4 dana, od 9 do 16:00 h
Termini održavanja:
I modul: 26.2.2015.
II modul: 27.2.2015.
III modul: 1.4.2015.
IV modul: 2.4.2015.

Iz programa seminara
1. modul: Kako se pripremiti za pokretanje web trgovine
Na prvom, uvodnom dijelu, pričat ćemo o potencijalima web trgovine u Hrvatskoj, isplati li se ulagati u to područje, tko može prodavati online te kako svoju tvrtku pripremiti za taj korak:
•    Trendovi u elektronskoj trgovini u svijetu
•    Trendovi u elektronskoj trgovini u Republici Hrvatskoj
•    Kakva je pravna regulative, što moram promijeniti, kakve uvjete ispuniti?
•    Kako pripremiti svoju tvrtku za trgovanje putem interneta, gdje početi?
•    Što ću morati promijeniti unutar svoje tvrtke da možemo početi prodavati online?
•    Kakvi mi ljudi trebaju, trebam li zaposliti nekoga?
•    Kakav model razmišljanja mi treba da bi web trgovina uspjela?
•    Je li prodaja na internet drugačija od prodaje u živo?
•    Jesu li web trgovine isplative, kako znam hoće li moja biti isplativa?
•    Zašto su neke web trgovine isplative, a neke potpuni promašaj?
•    Koliko vremena i novaca mi treba za pokretanje web trgovine?

2. modul: Proces izrade i implementacija web shop rješenja
U sklopu ove edukacije dobit ćete sve informacije o tome kako krenuti s tehničkom izradom web trgovine, na što paziti, kako kupcima omogućiti plaćanje kreditnim karticama, kako web shop povezati s lagerom i dobiti primjere gotovih uspješnih web trgovina
•    Samostalna web trgovina ili web trgovina kao dodatak fizičkoj trgovini
•    Hoće li moja trgovina biti B2B ili B2C ili kombinacija?
•    Tko je moj kupac, zašto je to važno?
•    Desktop, tablet, smartphone – gdje su kupci?
•    Kako odabrati dizajnersko i programsko rješenje na kojem ću temeljiti svoj web shop?
•    Što je korisničko iskustvo web trgovine i zašto je važno?
•    Važni elementi svake tipične stranice web shopa
•    Važne funkcionalnosti web trgovine I njihova korelacija s rezultatima
•    Načini plaćanja u web trgovinama (kreditne kartice, PayPal, virmani, pouzeće, opće uplatnice, mobitel, SMS poruke)
•    Integracija naplate kreditnim karticama
•    Sigurno plaćanje
•    Povezivanje s postojećim IT/ERP sustavima u tvrtki
•    Povezivanje s vanjskim sustavima (Google Maps, CRM rješenja I sl.)
•    Odabir dostavne službe i mogućnosti direktnih povezivanja
•    Analiza dobrih primjera gotovih web trgovina
3. modul: Unapređenje web prodaje
4. modul: Optimizacija web stranice za konverzije
Prijave za 3. i 4. modul na linku.
Predavač
Ivica Kruhek više od 12 godina pomaže domaćim i stranim tvrtkama da digitalne kanale uspješno stave u funkciju ostvarenja svojih poslovnih ciljeva. Iskustvom rada na više stotina web projekata upoznao je razne poslovne procese i stekao veliko iskustvo u razumijevanju načina poslovanja i prepoznavanju poslovnih potreba tvrtki svih veličina.
Svoje znanje i iskustvo koristi u planiraju digitalnih strategija i izradi koncepata za e-commerce i druge složene web projekte. Zadnjih godina svoj fokus usmjerio je na proučavanje psihologije ponašanja korisnika na internetu što postaje ključan faktor u postizanju rezultata na webu.
Uz obaveze koje ima kao direktor tvrtke Marker d.o.o., često ga možete sresti na nekoj od domaćih konferencija ili edukacija u funkciji predavača.

Vrijeme
1. modul: četvrtak, 26.2.2015. od 9:00 do 16:00
2.modul: petak, 27.2.2015. od 9:00 do 16:00

Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija
1290,00 HRK
Cijena jednog modula je 1290,00 + PDV. Polaznici mogu pohađati jedan ili više modula. Ako se odlučite za sva 4 modula, cijena je 4.000,00 kn + PDV. Za studente i nezaposlene 30 % popusta.


Link:

Kalendar evenata za Prosinac 2017.

prethodni mjesecslijedeći mjesec
  • pon
  • uto
  • sri
  • čet
  • pet
  • sub
  • ned
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31

ICT novosti



Statistika

  • Događaja - 1985
  • Agencije - 64
  • Tvrtke - 107
  • Mediji - 12